مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

قیمت های تدریس خصوصی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت های تدریس خصوصی چگونه محاسبه می شود؟

تا به حال فکر کردید تدریس خصوصی توسط معلمین و یا آموزشگاه ها چگونه قیمت گذاری می شود؟ شاید این سوال خیلی ها باشد که قیمت تدریس خصوصی چگونه محاسبه می شود. طرح این موضوع برای بسیاری از خانواده های ایرانی در شرایط حال حاضر کشور بسیار حائز اهمیت است.
سوال های زیادی در این خصوص به ذهن متبادر می شود از جمله اینکه قیمت واقعی تدریس خصوصی توسط معلم یا آموزشگاه چقدر است یا اینکه آیا می توانیم به این قیمت ها اعتماد کنیم. آیا قیمت های پایین معلم خصوصی می تواند نیازهای شما را تامین کند یا قیمت های بالا تضمینی برای موفقیت فرزندان است.
در بازاری که مدعیان زیاد هستند و هیچ معیار و سنجشی درباره ارزیابی آنها وجود ندارد ما چگونه می توانیم به قیمت های موسسات یا معلمان اعتماد کنیم. آیا آموزشی که فرزندان ما ارائه می شود واقعا ارزش این هزینه ها را دارد .

قیمت تدریس خصوصی ریاضی

قیمت تدریس خصوصی فیزیک

قیمت تدریس خصوصی شیمی

قیمت تدریس خصوصی کنکور

قیمت تدریس خصوصی عربی

قیمت تدریس خصوصی زبان

قیمت تدریس خصوصی علوم

قیمت تدریس خصوصی زیست

 



از جمله معلمین خصوصی که قیمت آن ها بسیار متفاوت است، معلم خصوصی ریاضی، معلم خصوصی فیزیک ، معلم خصوصی شیمی ، معلم خصوصی کنکور ، معلم خصوصی عربی و معلم خصوصی زبان است.
معلمین این بازار از هر سطحی هستند و وجه مشترک آنها میل شان به تدریس و درآمد از این راه است . در گذشته نه چندان دور برای پیدا کردن معلم خصوصی باید به جراید و آگاهی های چسبیده شده روی دیوار ها یا تبلیغات سینه به سینه اعتماد می کردیم اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی فضای مجازی میدان دار این عرصه شده است و شما با یک جستجوی ساده در موتورهای جستجو می توانید به انبوهی از اطلاعات در زمینه تدریس خصوصی دست پیدا کنید اما اطلاعاتی بی نهایت اما بی نظم و سردرگم .
پس از جستجوهای زیاد دچار یک تناقض عجیب در قیمت های تدریس خصوصی می شوید تا جایی که این دو گانگی گاهی به جایی ختم می شود که افراد قید تدریس خصوصی را می زنند.در این میان آقا اجازه با استاندارد سازی قیمت و نمایش لیست قیمت های کلاس خصوصی برای همه دروس و مهارت ها و مدرسین کمک بسیاری در جهت مشخص شدن قیمت کرده است.
هدف از این مطلب آن است که معیارهایی در اختیار مخاطبان قرار دهیم تا از طریق آن انتخاب هدفمندی برای معلم خصوصی داشته باشند.صاحبنظران معتقدند تعیین قیمت تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد .مثلا اینکه شما چه توقع هایی از معلم خصوصی دارید مثلا برای دروسی مثل ریاضی و زبان چه اساتیدی را ترجیح می دهید.

عوامل تاثیر گذار در هرینه تدریس خصوصی


1- میزان تحصیلات
2- سابقه و تجربه تدریس
تدریس در دانشگاه ها یا موسسات معتبر یا اساتید عنوان دار تاثیر زیادی در محاسبه قیمت تدریس خصوصی دارد

3- فاصله مکانی تا متقاضی
از عوامل دیگر تعیین کننده قیمت هاست به طوریکه معلمی که در شرق تهران است و متقاضی در غرب این می تواند تاثیر زیادی بر قیمت داشته باشد.

4- ساعت و زمان کلاس ها
از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت است مثلا در ایام پایانی هفته و شب ها معمولا معلمان پول بیشتری از شما طلب خواهند کرد .

5- خواسته‌ شما درباره نتیجه و زمان
برای به دست آوردن نتیجه مطلوب زمان از مهمترین عوامل تاثیر گذار قیمت است مثلا شما امتحانی دارید که چیزی درباره آن نمی دانید و تنها چند روز فرصت دارد تا خود را آماده کنید و توانایی به دست آوردن نمره قبولی را به دست آورید طبیعتا در این چنین مواردی شما باید کلاس های طولانی داشته باشید و چند برابر هم پول پرداخت کنید و هرچه زمان برای فراگیری بیشتر باشد این موضوع هم روی کاهش قیمت تاثیر گذار است .

معلمان خصوصی شیوه های مختلفی برای محاسبه قیمت کلاس ها دارند که رایج ترین آن محاسبه بر اساس ساعت است. یعنی قیمت ثابتی به ازای هر ساعت تدریس دریافت می کند .نوع دیگر محاسبه براساس جلسات برگزاری است که معمولا هر جلسه یک تا یک نیم ساعت است که قیمت هر جلسه به طور ثابت تعیین می شود. برخی از معلمان خصوصی به صورت پروژه ای کار می کنند یعنی تعهد می دهد در قبال مبلغ معینی سرفصل هایی را به شما آموزش می دهد.
یکی از روش های نوین برگزاری کلاس های آنلاین است که باعث می شود بسیاری از موارد فوق مثل بحث مسافت یا زمان کلاس ها تعدیل می شود و هزینه ها در کلاس ها آنلاین 20 تا 30 درصد کاهش یابد.
متقاضیان و والدین براساس مواردی که در بالا بیان شد و امکاناتی که در آقا اجازه برای آنها آماده شده است به راحتی می توانند تفاوت قیمت تدریس خصوصی یک معلم را با دیگری مقایسه کنند و با معیار قرار دادن این موارد دیگر فریب تبلیغات های کاذب برخی سو استفاده گران را نخواهند خورد.

کانال تلگرامی آقا اجازه