مشاوره و پشتیبانی

حمایت آقا اجازه از مدرسان و دانشپذیران در طی شیوع بیماری کرونا

حمایت آقا اجازه از مدرسان و دانشپذیران در طی شیوع بیماری کرونا

با پیشرفت سریع کرونا، اولین نگرانی ما سلامت و امنیت کارکنانمان و هزاران مدرس و دانشجویانی است که از وب سایت آقا اجازه برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. این روزها توصیه رسمی دولت کاهش ارتباط اجتماعی و  غیر ضروری است. ما همه مدرسان و دانشپذیران خود را تشویق می‌کنیم تا اطلاعات خود را با آخرین پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده به روز نگه دارند.
اینکه دانش اموزان و معلمان ما کلاسشان را به صورت حضوری یا آنلاین انتخاب کنند تصمیمی بر عهده خودشان است. اما ما تمام کاربران را تشویق می‌کنیم تا کلاس های آنلاین را به عنوان یک جایگزین برای کلاس های حضوری در طی دوره شیوع این بیماری در نظر بگیرند و عملکرد کلاس آنلاین آقا اجازه را مورد بررسی قرار دهند. همچنین با راه اندازی سرویس کلاس آنلاین ارزان تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا در فاصله گذاری اجتماعی وظیفه خودمان را به شکل احسن انجام داده باشیم.
ارائه بهترین تجربه برای کاربران، بالاترین اولویت برای ما در سایت آقا اجازه است. ما به تلاش هر روزه مان برای حفاظت از افرادی که از خدمات ما استفاده می‌کنند ادامه خواهیم داد، و به طور دقیق این وضعیت رو به رشد را کنترل کرده و به روز رسانی های مورد نیاز را فراهم خواهیم کرد.
 

کانال تلگرامی آقا اجازه