مشاوره و پشتیبانی

مزایای رزرو مدرس خصوصی ریاضی

مزایای رزرو مدرس خصوصی ریاضی

افزایش جمعیت کلاس ها، کمبود بودجه و افزایش تعداد دانش آموزان به این معنی است که مدارس بیش از پیش با مشکل رو به رو هستند. یک موضوع درسی کلیدی مانند ریاضی می‌تواند تاثیر بزرگی بر آینده فرزند شما داشته باشد. مهم است که فرزندتان درک خوبی از این درس داشته باشد. بسیاری از والدین برای افزایش مهارت ها و دانش فرزندشان، به آموزگاران خصوصی مراجعه میکنند. سایت آقا اجازه شما و فرزندتان را با مدرسین خصوصی درس ریاضی و همچنین سایر دروس آشنا میسازد. در ادامه به نکاتی در رابطه با اموزش ریاضیات توسط مدرس خصوصی اشاره خواهیم کرد:

۱.بر روی نقاط ضعف تمرکز کنید
معلم ریاضی مدرسه فرزندتان باید دانش آموزان یک کلاس را آموزش دهد. آن‌ها یک برنامه‌درسی کلی دارند تا با توجه به آن کار کنند، بنابراین اختصاص وقت بیش از حد برای یک موضوع خاص توسط معلم مدرسه دشوار است. گاهی اوقات فرزند شما مجبور می‌شود قبل از اینکه کاملا موضوع قبلی را درک کند، به موضوع بعدی برود که این کار باعث میشود دچار ضعف در این درس شود. اما مدرس خصوصی بر هر مبحثی از درس که انتخاب ‌کنید تمرکز خواهد کرد. این به این معناست که مدرس خصوصی فرزندتان می‌تواند سطح علمی فرزند شما در موضوعاتی که ضعف دارد را، بهبود ببخشد و بر روی فهماندن مطالب به آن‌ تمرکز کند، این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا در زمان مناسب به مبحث بعدی وارد شوند.

۲.جزییات بازخورد ها را دریافت کنید
ریاضی شامل استفاده از بسیاری از راه حل ها برای حل مسائل است. یک پاسخ نادرست می‌تواند ناشی از چند دلیل، از جمله عدم درک موضوع، محاسبه غلط یا استفاده از روش نامناسب باشد. زمانی که فرزند شما نتیجه امتحان کلاسی خود را دریافت می کند، متوجه میشود که چه سوال هایی را اشتباه پاسخ داده است. متاسفانه مدرسین مدرسه زمان کافی برای گرفتن بازخورد دقیق از هر دانش آموز را ندارند و بدون توجه به این مسئله به تدریس خود ادامه می دهند.  این جا در آقا اجازه شما مدرس خصوصی مناسبی برای فرزندتان پیدا خواهید کرد. مدرس خصوصی فرزند شما قادر خواهد بود پاسخ هایش را تصحیح کرده و سپس با فرزندتان صحبت کند و توضیح دهد که در کجا اشتباه کرده‌است. این روش به شما اطمینان میدهد که فرزندتان از اشتباهات خود درس می‌گیرد و در نتیجه یاد میگیرد که چگونه به سوالات بعدی پاسخ دهد.

۳.نیازهای فرزند خود را برطرف کنید
دانش آموزان با روش‌های مختلفی یاد می‌گیرند، برخی ترجیح می‌دهند که راه حل سوالی که در آن مشکل دارند به آن ها نشان داده شود. برای معلمانی که در کلاس های پر جمعیت تدریس می کنند دشوار است که همه ی این روش های یادگیری را در کلاس با دانش آموزان کار کنند. در نتیجه فرزند شما ممکن است در یادگیری به طور موثر به مشکل برخورد کند. اما در کلاس های خصوصی، آموزش می‌تواند متناسب با نیازهای دانش آموز و سبک یادگیری او باشد. این به آن‌ها کمک می‌کند تا مفاهیم ریاضی را سریع‌تر درک کنند و درکی عمیق‌تر از موضوعات کلیدی به دست آورند.

۴.مشکلات را به محض اینکه به وجود می آیند حل کنید
ریاضی یک موضوع پیچیده است، یکی از دلایل این امر این است که ایرادی کوچک در درک مطلب یک موضوع در ابتدا می‌تواند به طور عمیق بر یادگیری مباحث بعدی تاثیر بگذارد. برای مثال یادگیری روش غیر استاندارد تقسیم، می‌تواند درک فرزند شما از تقسیم های طولانی یا جبر را تحت‌ تاثیر قرار دهد. مشکل در کلاس های پر جمعیت این است که معلم در حال تدریس به دانش آموزان زیادی است، بنابراین همیشه در دسترس نیست تا به این اشتباهات کوچک دانش آموزان رسیدگی کند و به همین دلیل فرزند شما ممکن است دچار مشکلاتی در یادگیری شود. با این حال، مدرس خصوصی ریاضی متوجه این عدم درک مطلب، درست در زمانی که بوجود می آید خواهد شد. سپس می‌تواند بلافاصله این مشکل را برطرف کرده و دانش آموز را در مسیر درست درس قرار دهد.

۵.ریاضی را برای آن ها سرگرم کننده کنید
متاسفانه، عدم درک مطلب یک مبحث اغلب می‌تواند ریاضی را برای فرزند شما به درسی تبدیل کند که کمتر به آن علاقه مند است. همانطور که فرزند شما در درسش عقب می‌افتد، موضوعات حتی پیچیده‌تر می‌شوند، تعجبی ندارد که از  ریاضی متنفر شود. اما با راهنمایی های مدرس خصوصی، فرزند شما می‌تواند ریاضی را دوباره دوست داشته باشد. درک دانش آموز از مفاهیم اصلی افزایش خواهد یافت و در نتیجه شروع به دیدن بهبود در کار و نمرات خود خواهد کرد. این امر به فرزندتان اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد و شروع می‌کند به درک این موضوع که درس ریاضی زمانیکه آن را بفهمید بسیار سرگرم‌ کننده خواهد بود.
استخدام یک معلم خصوصی ریاضی برای فرزند خود در یادگیری او انقلابی ایجاد خواهد کرد. ریاضی یک موضوع بسیار مهم است، پس مهم است که فرزند شما درک کاملی از آن پیدا کند.
 
 

کانال تلگرامی آقا اجازه