مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

مزایای رزرو مدرس خصوصی علوم

مزایای رزرو مدرس خصوصی علوم

اگر در حال بررسی برای رزرو یک مدرس خصوصی برای مثال درس علوم برای فرزندتان هستید، این یعنی فرزندتان در کلاس مدرسه درس را به خوبی یاد نگرفته است. رزرو مدرس خصوصی مزایای زیادی در یادگیری فرزند شما دارد که ما تعدادی از آنها را در این مقاله برایتان ارائه کرده ایم.

تاکید زیادی روی نقاط ضعف داشته باشید
علوم یک مبحث گسترده است و موضوعاتی از زیست‌ شناسی، شیمی و فیزیک را پوشش می‌دهد،در نتیجه معلمان مدرسه اغلب باید به سرعت از موضوعی به موضوع دیگر بروند تا این مباحث ‌درسی گسترده را پوشش دهند. این کار اغلب باعث می‌شود که فرزندتان تلاش کند تا خود را به بقیه دانش آموزان کلاس برساند. موضوعات مختلف علوم به هم متصل اند، بنابراین فقدان درک در یک حوزه بر دروس بعدی هم تاثیر خواهد گذاشت. مدرس خصوصی علوم قادر خواهد بود بر روی بخش های ویژه‌ای که دانش آموز در آن دچار مشکل است تمرکز کند. برای مثال، دانش آموز کاملا درک نکرده که پیوندهای یونی چطور کار می‌کنند، مدرس خصوصیِ او می‌تواند یک جلسه کامل را روی آن صرف کند. با تمرکز بر حوزه‌هایی که دانشپذیر در آن ها به کمک نیاز دارد، معلم خصوصی شما به توسعه درک کلی از مبحث مورد نظر کمک خواهد کرد.

اشتباه در درک مطالب را به سرعت برطرف کنید
درس علوم دارای نظریه ها و مفاهیم مختلفی است که دانشپذیر نیاز به درک آن ها دارد. معلمان مدرسه معمولا برای هر دانش آموز به سادگی در دسترس نیستند تا به محض اینکه ایراد درسی برای دانش اموزی پیش بیاید آن را برطرف کنند. اشتباه در درک مفاهیم یک موضوع درسی اگر به سرعت تصحیح نشود، میتواند درک دانشپذیر از موضوعات بعدی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین معلم خصوصی به دانشپذیر این اطمینان خاطر را می دهد که ضعف هایش در مباحث مختلف را در اولین زمان ممکن بیان و حل کند.

به جزییات توجه کنید
در موضوعات پیچیده مانند علوم، مهم است که دانشپذیر توضیحات مفصلی درباره پاسخ‌های خود از مدرس دریافت کند. این که معلم فقط بگوید پاسخ نادرست است کافی نیست. متاسفانه، بسیاری از معلمان مدرسه زمان کافی برای دادن توضیحات کامل به هر دانش‌آموزی که تدریس می‌کنند را ندارند. اما مدرس خصوصی می‌تواند زمان بیشتری را صرف سوالات دانش آموز و رفع ابهاماتش کند. این کار یادگیری دانشپذیر را تسریع می‌کند و باعث میشود دانشپذیر درک کاملی از موضوعات تدریس شده به داشته و برای مباحث بعدی آماده باشد.

تمرکز بهبود یافته
درس علوم دارای موضوعات مختلف است، و برخی از آن‌ها می‌توانند نسبتا کسل‌ کننده باشند. یک موضوع کسل‌ کننده، همراه با همکلاسی‌های حواس‌پرت و احساس گیر افتادن در یک کلاس، اغلب منجر به یک چیز می‌شود: فقدان کلی تمرکز! شما میتوانید با استفاده از سایت آقا اجازه به دنبال کلاس خصوصی و مدرس توانا برای فرزندتان باشید. تمرکز دانشپذیران در کلاس خصوصی بیشتر است زیرا نمی‌تواند با دوستانش صحبت کنند یا با حواس ‌پرتی به دور خیره شود. همچنین دانش آموز و مدرس خصوصی در یک محیط راحت و غیر رسمی تر از کلاس درس خواهند بود، که به تمرکز آن‌ها کمک خواهد کرد. در نتیجه این تمرکز بهبود یافته به یادگیری بهتر تبدیل خواهد شد.
 
درس علوم را جذاب کنید
همانطور که در بالا اشاره شد، برخی از جنبه‌های درس علوم می‌تواند نسبتا خسته‌کننده باشد. اما قرار نیست به سختی سفر فضایی یا علم پرتاب موشک باشد. اگر شما درسی مانند علوم را به درستی درک نکنید، به یک کار روزمره تبدیل می‌شود. و این با عث یک چرخه معیوب می‌شود. دانشپذیر درس مورد نظر را درک نمی‌کند، بنابراین به آن توجه نمی‌کند و به همین شکل ادامه پیدا می کند.
دانشپذیر به افزایش اعتماد به نفس نیاز دارد و گرفتن یک معلم خصوصی در افزایش اعتماد به نفس درسی دانشپذیر بسیار موثر است. زمانی که درک دانشپذیر از مباحث تدریس شده بهبود یابد نمراتش هم بهتر خواهد شد که این موضوع به شدت بر اعتمادش نسبت به موضوع درسی تاثیر می‌گذارد، و  متوجه خواهد شد که علم به آن اندازه که فکر می‌کرده خسته‌کننده نیست. حتی ممکن است برایشان لذت بخش نیز بشود.
 

کانال تلگرامی آقا اجازه