مشاوره و پشتیبانی

مزایای آموزش آنلاین در دوران کرونا

مزایای آموزش آنلاین در دوران کرونا

همان طور که میدانیم ویروس کرونا تاثیر زیادی بر زندگی مردم گذاشته استبه غیر از کسانی که حضورشان در محل کار ضروری است، اکثر ما مجبوریم در خانه کار کنیم.
میلیون ها پدر و مادر در سراسر دنیا در حال حاضر تلاش می‌کنند که از فرزندان خود مراقبت کنند، خانه را تمیز نگه دارند، شام درست کنند، و کار تمام‌ وقت خودشان را در خانه انجام بدهند.
در این میان یک راه وجود دارد که والدین بتوانند بهره‌وری خود را افزایش داده و کمی وقت آزاد ایجاد کنند تا کارهایشان را انجام دهند. اما این راه شامل نشاندن کودکان به تماشای برنامه های تلویزیونی نیست.

اکنون زمان مناسبی برای آموزش آنلاین است
میزان محبوبیت آموزش آنلاین در طی چند سال گذشته رو به رشد بوده‌ است. از سال ۲۰۱۸، تعداد کلاس‌های تدریس خصوصی به صورت آنلاین ۴۱۷ % افزایش‌ یافته است. اما با پیشرفت‌ شیوع ویروس کرونا، به نظر می‌رسد که به جریان اصلی تبدیل شده‌است.

چند دلیل وجود دارد که چرا اکنون زمان مناسبی برای آموزش آنلاین است:
اول اینکه، با عدم اطمینان در مورد زمان بازگشایی مدارس، و چگونگی برگزاری امتحانات، مهم است اطمینان حاصل کنید که فرزندتان به یادگیری دروسش ادامه می‌دهد. این کار به آن‌ها کمک خواهد کرد تا حرکت خود را ادامه دهند. حتی ممکن است این شیوه کمک کند تا در صورت بازگشت شرایط عادی برای ورود مجدد به مدرسه آماده باشند.
نه تنها این، بلکه آموزش آنلاین به کودک شما کمک میکند بر روی مباحثی تمرکز کند که به کمک بیشتری برای یادگیری آنها نیاز دارد. به همین دلیل است که کودکان همه سنین می‌توانند از آموزش آنلاین بهره‌مند شوند.

اما یک دلیل شگفت‌انگیز دیگر وجود دارد که چرا شما باید سرمایه‌گذاری در آموزش آنلاین را مد نظر قرار دهید:
جلسات آموزش آنلاین می‌تواند یک الی دو ساعت طول بکشند، که این زمان زیادی برای والدینی است که باید در منزل به شکل فشرده دور کاری کنند. و علاوه بر این اغلب والدین با آموزش کودکان خود طبق استاندارد های آموزشی با مشکل رو به رو هستند. مدرسین آنلاین با تجربه هستند و می‌توانند درس‌هایی را ارایه دهند که منطبق بر کتب درسی دانش آموزان باشد. کودک خود را وارد این سبک از آموزش کنید و تاثیر واقعی آن را مشاهده کنید.
بنابراین با استفاده از این متد نه تنها به رشد یادگیری فرزند خود کمک می‌کنید، بلکه زمان کافی برای انجام کار خود همچنین انجام کارهای خانه و حتی برای داشتن استراحتی اندک به دست خواهید آورد. شما می‌توانید بر روی کار خود تمرکز کنید، و مطمئن باشید که فرزند شما در حال یادگیری درس در کلاس آنلاین است.

شروع یادگیری با آموزش آنلاین
آقا اجازه یک پلتفرم آموزش آنلاین است که شما و فرزندانتان را به هزاران مدرسدر بین صد ها عنوان درسی مختلف مرتبط می سازد.
چه کودک شما نیاز به کمک بیشتر در یک عنوان درسی داشته باشد، و یا اینکه بخواهد شروع به یادگیری زبان دیگر یا نواختن موسیقی کند، آموزش آنلاین می‌تواند به آن‌ها در این امر کمک کند.  آقا اجازه (پلتفرم نوآورانه ما) یک محیط تدریس خصوصی آنلاین را ارایه می‌دهد که شامل به اشتراک گذاری صفحه، مکالمه ویدیویی، یک وایت برد تعاملی و بسیاری از امکانات دیگر می باشد. شما در آقا اجازه می توانید با استفاده از قابلیت هایی که برایتان فراهم کرده ایم با مدرس فرزندتان در ارتباط باشید و از روند پیشرفت او اطمینان حاصل کنید.
به طور خلاصه، آقا اجازه هر آنچه که کودک شما برای شروع یادگیری به صورت آنلاین نیاز دارد را به شما ارائه می‌دهد.


لیست مدرسین آنلاین

کانال تلگرامی آقا اجازه