مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

مزیت های استفاده از کلاس های آنلاین

مزیت های استفاده از کلاس های آنلاین

آموزش آنلاین در این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طوری که بسیاری از والدین، کلاس ها و دوره های آنلاین را به کلاس های حضوری ترجیح میدهند. کلاس های آنلاین نه تنها انتخاب هوشمندانه ای برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا هستند، بلکه مزیت های دیگری هم دارند.
۱)در دسترس برای همه
همه ی افراد در هر گروه سنی که به آموزش آنلاین علاقه مند باشد، میتوانند آن را انتخاب کنند و به راحتی در خانه شان بنشینند و از آن بهره مند شوند،که این میتواند مزایای زیادی برای بسیاری از افراد داشته باشد، مخصوصا برای افرادی که بیمار هستند و نمیتوانند سفر کنند، میتوانند به راحتی و بدون هیج مانعی به این دوره ها دسترسی داشته باشند.
۲)حس مدرسه را القا نمیکند
زمانی که تحصیل محدود به حضور فیزیکی در کلاس نباشد، برای دانش آموزان راحت تر است. تدریس خصوصی آنلاین به همه این امکان را می دهد تا صلاحیت های خود را در آرامش و زمان خصوصی خود و بدون هیچ عامل پرت کننده حواس پرورش دهند، همچنین آموزش آنلاین بازده زمانی بیشتری نسبت به کلاس های مدرسه یا موسسات آموزشی دارد. دسترسی آسان و سیستم اشتراکی کلاسهای آنلاین به دانش آموزان کمک میکند که احساس راحتی داشته و یک تعامل غیر رسمی با مدرس خود داشته باشند.
۳)انتخاب معلم مناسب از میان مدرسان مجرب و معتبر سراسر کشور
آقا اجازه با دارا بودن تیم حرفه ای و مجرب، پس از کارشناسی و مصاحبه های کاری تخصصی و اخلاقی، لیست کاملی از بهترین معلم های خصوصی تهران و شهرستان ها را در اختیار والدین قرار میدهد، که والدین به راحتی میتوانند پس از مشاهده سوابق کاری، مدارک تحصیلی و مقایسه کردن مدرسین از نظر کیفی و کمی به یک انتخاب منحصر به فرد دست پیدا کنند.
۴)دسترسی ۲۴ ساعته
در آموزش آنلاین وجود موانعی همچون زمان و مکان کاملا بی معنی است. یادگیری می‌تواند هر زمان و هر مکانی رخ دهد. دانش آموز مجبور نیست تا زمان تعیین شده در برنامه درسی برای حل مساله صبر کند و به راحتی می تواند با ارتباط آنلاین با مدرس خود، راه‌حل را در هر زمان به دست آورد. گاهی اوقات برای دانش آموزان کمی مشکل می‌شود که معلم خصوصی بگیرند، اما با آموزش آنلاین، هر دانش‌آموزی می‌تواند با روند خود پیش برود.
۵)هزینه کمتر                                                                                                                                                                             
هزینه دوره های آنلاین مقرون به صرفه بوده و همچنین هزینه حمل و نقل ذخیره میشود. لازم به ذکر است که کلاس های آنلاین از هدر رفتن وقت و حواس پرتی های کلاس های حضوری جلوگیری میکنند.
 
 
 

کانال تلگرامی آقا اجازه