مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

انتخاب یک معلم خصوصی مناسب

انتخاب یک معلم خصوصی مناسب

از قدیم الایام آموزش فرزندان و یادگیری مهارت های کسب و کار برای آنها و تعیین و انتخاب معلم و مربی برای رشد و شکوفایی یکی از دغدغه های بشری بوده و هست که امروزه با تخصصی شدن روش های آموزش و همچنین برای کسب شغل بهتر، دغدغه برای خانواده ها بیش از پیش جدی شده است. در حوزه مدارس هرچه رقابت میان دانش آموزان برای کسب نمره و رتبه بالاتر در کنکور افزایش یابد بازار تدریس خصوصی در جامعه داغ تر می شود. امروزه انتخاب معلم و استاد معتمد، متخصص و به صرفه یکی از دغدغه های اساسی خانواده هاست.

ویژگی های معلم خصوصی:

معلم خصوصی باید دارای ویژگی های باشد از جمله :
1- تخصص
2- اخلاق حرفه ای
3- مطمئن
4- منظم و دقیق
5- سوابق کاری و تحصیلی مناسب
6- تجربه بالا

برای شناسایی این ویژگی ها معمولا خانواده ها دچار مشکل می شوند و نمی توانند این ویژگی ها را احراز کنند. برای حل این مشکل چه باید کرد؟

روش های انتخاب معلم یا مدرس در گذشته و حال

در گذشته خانواده ها برای انتخاب یک معلم خصوصی راهکارهای محدودی در اختیار داشتند. اعتماد به موسسات آموزشی، تبلیغات کاغذی، تبلیغات سینه به سینه، در دورهمی ها دوستانه یا خانوادگی یا معرفی معلم در مدرسه، از راه های انتخاب یک معلم خصوصی بود، اما هیچ کدام از این موارد تضمینی برای یک انتخاب درست و مفید نیست در بسیاری از این موارد شما اطلاعات جامع و کاملی از مدرسان به دست نمی آورید و صرفا با اعتماد به موسسات، تبلیغات و گردهمایی های فامیلی باید یک معلم را انتخاب کنید که قطعا شناسایی کاملی از آن ندارید. همچنین بسیاری از خانواده ها به علت داشتن مشغله های کاری فراوان، حوصله و وقت تحقیقات جامع و کامل در این باره را ندارند و لا جرم مجبور به انتخاب های هیجانی و زود هنگام می شوند که بسیاری از آنها به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی کنند.
بهترین شیوه برای انتخاب مناسب معلم ، یک مقایسه همزمان و در کنار هم در یک فضای مشترک است تا شما از میان گزینه ها، گزینه مطلوب خود را انتخاب کنید. ریشه تشکیل اصناف مختلف در خیابان ها هم از همین تئوری نشات گرفته است زیرا مشتریان می توانند با مقایسه کالاها و قیمت ها خرید بهتری داشته باشند یا خدمات بیشتری دریافت کنند.
با رشد تکنولوژی، انتخاب و درخواست معلم خصوصی کاملا بصورت اینترنتی شده و استارت آپ آقا اجازه در این راستا پا به میان گذاشته است و با امکاناتی همچون مقایسه سوابق و فعالیت های معلمین و مدرسین، جستجو بر اساس شهر و منطقه، نظرات دیگر دانشپذیران، رتبه و درخواست آنلاین بدون تماس تلفنی ایجاد و در اختیار همه قرار گرفته است.
آقا اجازه با جدیدترین متد ها و روش ها این امکان را برای خانواده ها مهیا کرده است. شما در یک صفحه می توانید معلمان مجرب و رزومه دار و خدمات آنها را با یکدیگر مقایسه و با توجه به شرایط خود انتخاب بهینه ای داشته باشید.وب سایت و اپلیکیشن آقا اجازه با داشتن یک تیم حرفه ای و با دارا بودن بیش از 2000 معلم و استاد مجربی در همه دروس دبستان، دبیرستان، کنکور، دانشگاه و رشته های مهارتی در تمام نقاط کشور این ویژگی ها را احراز کرده و تعدادی از مجرب ترین و کارآمد ترین دبیران و مدرسان را به جامعه معرفی کرده است .

کلاس خصوصی آنلاین برای همه در همه جا

چند صباحی است کلاس های آنلاین خصوصی هم در فضای مجازی راه اندازی شده است که آقا اجازه با آخرین تکنولوژی روز پیشتاز این عرصه می باشد، آقا اجازه جامع ترین سرویس معرفی و مقایسه معلم خصوصی و بزرگترین ارائه دهنده سرویس کلاس آنلاین در کشور می باشد که این سرویس را برای امنیت و راحتی خانواده ها مهیا کرده است.
در کلاس های آنلاین دانشپذیران و معلم های به راحتی از هرکجای دنیا می توانند کلاس خودشان را تصویری برگزار کنند، این سرویس بسیار مقرون به صرفه بوده.
این سرویس به همراه رزومه کاری معلمین و در کنار یکدیگر به شما عرضه می شود و مراجعه کنندگان می توانند در کمال آرامش و بدون نیاز به صرف وقت زیاد برای مراجعه به آموزشگاه های مختلف در محل کار خود یا در خانه به آموزش به پردازند. استفاده از فضای مجازی برای دست یابی به اطلاعات یکی از راهکارهای مناسب است اما باید توجه داشت در این فضا اگر به صورت هدفمند اقدام به کسب اطلاعات نکنید قطعا اطلاعات نادرست جای اطلاعات درست را می گیرد.

اکنون با کمک از مواردی که بیان شد و استفاده بهینه از فضای مجازی این زمینه برای خانواده ها مهیا شده است تا از طریق مراکز حرفه ای و مقایسه علمی بهترین انتخاب ها را داشته باشند و روز به روز به هدف شان که همانا رشد و تعالی فرزندانشان است نزدیک تر شوند.در انتها ذکر این موضوع دارای اهمیت است که خانواده ها باید با علم و آگاهی کامل برای آموزش کودکانشان برنامه ریزی کنند در غیر این صورت همان راهی را می روند که بسیاری با انتخاب های غیردقیق رفته اند و دچار دلزدگی شده اند و نه تنها به نتیجه مطلوب نرسیده اند بلکه از آن فاصله گرفته اند.

کانال تلگرامی آقا اجازه