مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

سوالات متداول درباره کلاسهای خصوصی و آنلاین

سوالات متداول درباره کلاسهای خصوصی و آنلاین

 
کلاس آنلاین خصوصی، بهترین راه یادگیری در فضایی آزاد است. کلاس خصوصی فرصتی برای کنار آمدن با شک ها، سوالات و ایده‌های خود به کمک معلم و در محیطی خصوصی است. دانش آموزان می‌توانند یک جلسه رسمی و در عین حال راحت با مربی خود داشته باشند. با این حال عموما برای والدین سوالاتی در مورد کلاسهای خصوصی پیش می آید با این مضمون که آیا موثر هستند یا اینکه آیا واقعا در بهبود عملکرد تحصیلی مفید هستند؟  بنابراین در اینجا لیستی کوتاه از سوالاتی که مکررا درباره جلسات آموزشی آنلاین پرسیده می‌شود ارائه کرده ایم:
آیا جلسات کلاس آنلاین گران قیمت هستند ؟
پاسخ به این سوال خیر است. کلاسهای خصوصی، در حال حاضر اصلا گران نیستند. هزینه آن برای یک خانواده با درآمد متوسط مقرون ‌به ‌صرفه است، اگر چه ممکن است در مقایسه با کلاسهای نیمه خصوصی گروهی کمی بالا باشد. ما زمان و سرمایه‌گذاری‌های ارایه‌شده توسط والدین را ارج می‌نهیم و بهترین امکانات را برای یادگیری موثر فراهم می نماییم.
چرا باید در کلاسهای خصوصی شرکت کنیم؟
فواید داشتن کلاس آنلاین و در عین حال خصوصی، بی شمار است. در این کلاسها تمام توجه مدرس به یک دانش‌آموز است وهمچنین امکان ایجاد یک پیوند قوی بین معلم و دانش آموز ایجاد می شود. کودک ممکن است گاهی در شرکت در یک گروه و پرسیدن سوال تردید کند. گاهی اوقات حتی شرایط بدتر می‌شود و کودک ممکن است با دیگر دانش آموزان که تاثیر منفی بر ذهن او ایجاد می کنند. که بر خلاف آن کلاسهای خصوصی، می‌توانند به طور بالقوه به دانش آموز کمک کنند. همچنین، هر دانش‌آموز سبک یادگیری متفاوتی دارد، بنابراین مربی می‌تواند سبک آموزشی مناسب را منطبق بر آن دنبال کند.
مزایای کلاسهای آنلاین چیست؟
در این کلاسها می توان از انعطاف زمانی و طیف وسیعی از مربیان واجد شرایط برای انتخاب استفاده کرد. شما مدرس متخصص و باسابقه در تدریس برای موضوعات مختلف می‌گیرید. یادگیری برای کودک شما سرگرم‌کننده خواهد بود چون گاهی اوقات تماشا کردن ویدئو، نگاه کردن به تصاویر برای شبیه‌سازی بصری برای توانمند سازی کودک در درک مفهوم است. کودکان می‌توانند در خانه‌های خود ایمن و راحت باشند و نیازی به سفر به برخی مناطق دور برای برداشتن کلاس با مدرس مطلوب خود نداشته باشند.
آیا برای انجام تکالیف نیز موثرند؟
پاسخ این سوال قطعا بله است. آموزش آنلاین نه تنها پشتیبانی آکادمیک را شامل می‌شود بلکه به کودک شما در انجام وظایف و تکالیف تعیین  شده از طرف مدرسه کمک می کند.
آیا این جلسات برای آمادگی برای امتحانات رقابتی موثراند؟
جلسات آنلاین شامل آماده‌سازی برای بسیاری از آزمون‌های رقابتی مانند IELTS , TOEFEL نیز می شود. شخص می‌تواند دسترسی متفاوت به یک دسته ای از ماژول ها داشته باشد که برای کمک به کودک برای کسب موفقیت در چنین آزمون‌های رقابتی ساخته شده‌اند.
همچنین شامل دوره‌های کد گذاری، توسعه شخصیت، مهارت‌های ارتباطی، یادگیری زبان و بسیاری از جریان‌های دیگر برای انتخاب در زمان تعطیلات و نیز دوره‌های عمومی مدرسه است. بنابراین، دانش آموزان فرصت‌های زیادی برای یادگیری چیزهای مختلف از طریق آموزش آنلاین دارند.
چگونه می توانیم از عملکرد کودک آگاه شویم؟
برای داشتن بازخورد از عملکرد کودک، همه جلسات ضبط می‌شوند و همچنین ممکن است پدر یا مادر برای ارزیابی ، هر زمان به جلسات ضبط شده نیاز داشته باشد. به دنبال پیشرفت و تکنولوژی، آموزش آنلاین بهترین راه یادگیری و تحقیق بدون محدودیت زمانی و مکانی است. دانش آموزان مفاهیم مبتنی بر برنامه‌های درسی مربوطه را یاد می‌گیرند و می‌توانند اعتماد به نفس بیشتری را توسعه داده و عملکرد آکادمیک را در خود بهبود ببخشند. هم چنین این بهترین راه برای افزایش توانایی برای مدیریت یادگیری یک فرد همگام با سرعت پیشرفت جهان است.
 
 
 
 
 

کانال تلگرامی آقا اجازه