مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

ویژگی های یک موسسه معلم خصوصی خوب چیست و چگونه انتخاب کنیم؟

ویژگی های یک موسسه معلم خصوصی خوب چیست و چگونه انتخاب کنیم؟

موسسه هاي تدريس خصوصي امروزه در کشور ما بسيار گسترده و هر روز يک موسسه از جايي سر در مي آورد و مدعي دارا بودن شيوه هاي نوين و تضميني آموزش است اما تجربه نشان داده است بسياري از اين ادعاها صرفا براي اغفال کردن و فريب دادن خانواده هاست تا به آنها اعتماد کنند و اين موسسه ها درآمدي کسب کنند و در بسياري از موارد نتيجه مورد نظر نيز حاصل نمي شود.
اين سر و صدا ها در فضاي مجازي هم بسيار شيوع پيدا کرده است. هرچند در فضاي مجازي دستيابي به اطلاعات سهل تر از ديگر روش هاي کسب اطلاعات است اما تشخيص و تعيين يک موسسه معلم خصوصي داراي صلاحيت و مطمئن در انبوهي از اطلاعات کاري دشوار به نظر مي رسد. ما براي تشخيص يک موسسه معلم خصوصي خوب بايد يک راهنماي مطمئن در اين فضا داشته باشيم تا در اين بازار پر هياهو انتخابي درست و دقيق انجام دهيم .
در اين مطلب مي خواهيم با يکديگر ويژگي هاي يک موسسه تدريس خصوصي استاندارد را شناسايي کنيم تا راهگشايي براي دانش آموزان و دانش پذيران عزيز باشد.

ويژگي هاي يک موسسه معلم خصوصی استاندارد

1- داشتن يک برنامه آموزشي مدون وتقويم اجرايي سالانه است.
2- برقراري ارتباط دوستانه با دانش آموزان تا جايي که آنها از شرايط لذت ببرند
3- مدرسان و معلمان موسسه بايد داراي معلومات تخصصي در حوزه و تسلط بر مباني تعليم و تربيت و روانشناسي باشند.
4- تعامل مناسب آموزشگاه با خانواده ها و نظارت بر فعاليت هاي تحصيلي دانش آموزان
5 - فعالیت ها و اقدامات هدفمند و داراي نظم و انضباط.
6- دارا بودن تيم مشاوره اي کارا و ثمر بخش
7- استفاده از روش ها و متد هاي روز دنيا براي تدريس و آموزش


در ميان فعاليت هاي فوق مدرسان موسسه مهمترين عامل موفقيت يک آموزشگاه هستند. اگر اساتید موسسه ناکارآمد باشند هرچقدر هم خدمات ديگر عالي باشد، موسسه موفق نخواهد بود و هنرجويان و دانش آموزان علاقه اي به ادامه همکاري با آن موسسه نخواهند داشت. مولفه نيروي انساني در موسسات تدریس خصوصی بسيار حائز اهميت است که با کمي تامل متوجه مي شويم مهمترين عامل يک موسسه همانان نيروي انساني متخصص آن است. معلمان و مدرسان بايد همانطور که بايد نظر علمي و مهارتي قوي باشند بايد از لحاظ ارتباطات اجتماعي نيز قدرتمند باشند.
استفاده از روش ها و متد هاي روز دنيا براي تدريس و آموزش از ديگر موارد مهمي است که بايد مد نظر موسسات قرار بگيرد تا از طريق آن ميزان بهره وري دانش آموزان و هنرجويان از کلاس ها افزايش يابد.

چه موسسه تدريس خصوصي را انتخاب کنیم؟

همانطور که در نوشتارهاي قبل ( انتخاب یک معلم خصوصی مناسب ) نيز تاکيد کرديم انتخاب در بازار سنتي معلم خصوصي بسيار دشوار و غير قابل اعتماد است اما با استفاده از سامانه و اپلیکیشن آقا اجازه مي توانيد بدون انجام هزينه و زمان، انتخابي صحيح، منطقي و کم اشتباه داشته باشيد زيرا آقا اجازه اقدامات لازم را براي شناسايي مدرسان تدریس خصوصی مناسب انجام داده است وبا تعيين استانداردهاي بالا این مدرسان داراي صلاحيت واقعي را به شما معرفي مي کند، بر همین اساس دیگر نیاز به انتخاب موسسات مختلف تدریس خصوصی وجود ندارد، و با آقا اجازه به راحتی به هدف خود می رسید.
آقا اجازه با گردآوری بهترین آموزشگاه ها و موسسات آموزشی سطح كشور و بعد از بررسی اطلاعات و سوابق و تایید آنها، با فراهم كردن بستر مقایسه و رتبه بندی آموزشگاه ها و موسسات آموزشی در انتخاب بهتر به دانش پذیران كمك می كند.گفتني است با امکانات فوق دانش پذيران و خانواده هاي آنها از هر نقطه اي در ايران و جهان به راحتي مي توانند موسسات را از هر نظر حتي رتبه بندي هاي علمي با يکديگر مقايسه کنند و انتخابي شايسته داشته باشند و راه رشد و تعالي فرزندانشان را هموارتر و آينده تحصيلي و شغلي آنها را بهتر تضمين کنند.

کانال تلگرامی آقا اجازه