مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

چگونه فرزند خود را در طی جلسات آموزش آنلاین منظم کنید

چگونه فرزند خود را در طی جلسات آموزش آنلاین منظم کنید

بسیاری از دانش آموزان یک برنامه زما‌نبندی دقیق برای یادگیری را دنبال نمی‌کنند، و فقط به یادگیری در کلاس و حفظ نظم در طول جلسات کلاس درس توجه می کنند. آن‌ها ممکن است در طی حضور در جلسات درسی آنلاین هم به همین شیوه عمل کنند. عوامل انحراف حواس در زندگی مدرن، به راحتی می تواند داشتن رویکرد سازمان یافته و منظم در یادگیری را مختل کند . اگر والدین گام‌هایی را برای مقابله با این تمایلات طبیعی برندارند، ممکن است منجر به ضررهای ناخواسته و ایجاد مشکل در یادگیری فرزندانشان شود.
داشتن سبک زندگی سالم برای یادگیری با کیفیت
دانش آموزی که عادت به دیر خوابیدن در شب و دیر بیدار شدن در صبح دارد، ممکن است این عوامل را موثر در یادگیری خود نداند. یادگیری نیازمند به رویکردی سیستماتیک است و اختصاص ساعات خاص برای تدریس آنلاین برای دانش آموزان مفید خواهد بود، به خصوص اگر با خواب مناسب شب ادغام شده باشد. والدین باید به عادات فرزندان خود و یادگیری مبتنی بر جدول زمانی توجه کنند، چون این عناصر زندگی روزمره، می‌توانند موثر در آینده دانش آموزان باشند. برای مثال خواب خوب و سالم میتواند در زندگی دانشجویان تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد.
علاقه مندی به یادگیری
اگر دانش آموزان زمان کافی برای یادگیری و بازی فراهم کنند، یک تعادلی بین فعالیت هایشان وجود خواهد داشت که آن‌ها را قادر به حفظ تمرکز در ریاضی، علوم و دیگر دروس چالش برانگیز می‌سازد.  مربیان آنلاین از دانش‌آموزی که تکالیفش را جدی می‌گیرد و علاقه به یادگیری نشان می‌دهد، قدردانی می‌کنند.  دانش آموزانی که تکالیف خود را به خوبی ارائه می‌دهند، می‌تواننداستفاده مفید تری از جلسات درسی خود ببرند.  انجام تکالیف پیش از موعد نشان دهنده این است که فرزند شما به کار خود علاقه نشان میدهد، و این ویژگی بعدا در زندگیش  مفید خواهد بود،  چنین دانش آموزانی که برای یادگیری موضوعات پیچیده از خود اشتیاق نشان می‌دهند می‌توانند در مطالعات، برتری داشته باشند؛ زیرا این دانش آموزان از همه کمک ها و اطلاعات ارائه‌شده توسط معلمان و مربیان خود استفاده می‌کنند.
ایفای نقش والدین
والدین می توانند نقش بسزایی در نظم بخشیدن به زندگی فرزندانشان داشته باشند.منظم بودن به کودکان شما کمک می‌کند، کارهای خود را برنامه ریزی و سازماندهی کنند و بر طبق آنها عمل کنند. این کار به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. این یک واقعیت است که خانه، مدرسه اول برای دانش آموزان است و آنچه دانش آموزان از خانه یاد می‌گیرند، تا حد زیادی رفتار آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. اگر والدین نیز زمانی را برای تعامل با مربیان آموزش آنلاین پیدا کنند،  می‌توانند پیشنهادهایی را دریافت کنند تا بهترین عملکرد را از فرزند خود مشاهده کنند. والدین باید اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان، اهمیت موفقیت تحصیلی را درک می‌کنند. والدین می‌خواهند که فرزندانشان موفق باشند.
 

کانال تلگرامی آقا اجازه