مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

دلایل استفاده از کلاس های آنلاین

دلایل استفاده از کلاس های آنلاین

در این مقاله میخواهیم برای راهنمایی بیشتر به والدین و دانشپذیران درباره فواید و دلایل استفاده از کلاس های آنلاین صحبت کنیم 
دسترسی ۲۴ ساعته
زمانیکه صحبت از خدمات آموزش آنلاین به میان می آید، وجود موانعی همچون زمان و مکان کاملا بی معنی است. یادگیری می‌تواند هر زمان و هر مکانی رخ دهد. اکنون ما مجبور نیستیم تا زمان تعیین شده در برنامه درسی برای حل مساله صبر کنیم. به راحتی می توانیم راه‌حل را در هر زمان به دست آوریم. گاهی اوقات برای دانش آموزان کمی مشکل می‌شود که معلم خصوصی بگیرند، اما با آموزش آنلاین، هر دانش‌آموزی می‌تواند با روند خود پیش برود.
رویکردی خصوصی
تعامل با دانش آموزان بسیار ساده‌تر شده‌است، زیرا دانش آموزان می‌توانند به سرعت ارزیابی‌شده و تمام نیازهای آنها در درس برطرف شود. آموزش خصوصی را می توان در هر زمانی در دسترس قرار داد، و به دانش آموزان پنجره ای برای افزایش دانش خود در حالی که قالبی هفتگی یا روزانه را حفظ می‌کند، می‌دهد. درسهای تدریس شده مدرس برای دانش آموزان در دسترس هستند و میتوانند جلسات ضبط شده را بارها و بارها در هر زمانی مشاهده ‌کنند. همچنین دانش آموزان مجبور نیستند فقط برای هر مدرسی که در دسترس است درخواست تدریس، دهند. آموزش های آنلاین خصوصی و دوره‌های آنلاین مناسب، فرصت‌های بسیار خوبی برای توسعه حرفه ای، رشد شخصی و موفقیت تجاری فراهم می‌کنند. امروزه خانواده‌ها بیشتر از همیشه دغدغه های مختلفی دارند، از این رو تدریس آنلاین به عنوان یک منبع آموزشی انعطاف‌پذیر و مقرون‌ به ‌صرفه، تلقی و استفاده می شود. ماهیت فراگیر آموزش آنلاین به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا جلسات آموزشی خود را در برنامه‌های شلوغ خود جای دهند .
در دسترس برای همه
 از سن ۴ تا ۱۰۰ سالگی، خدمات تدریس آنلاین برای همه افراد، ارائه میشود. هر گروه سنی که به آموزش آنلاین علاقه‌مند باشد، می‌تواند آن را انتخاب کند که به راحتی در خانه شان بنشیند، و از آن بهره مند شوند این می‌تواند مزایای زیادی برای بسیاری از افراد داشته باشد. افرادی که بیمار هستند و نمی‌توانند سفر کنند می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مانعی به این دوره‌ها دسترسی داشته باشند. از دانش آموزان دبستانی، دبیرستانی، پیش دانشگاهی و حتی دانشگاه ممکن است به مدرس خصوصی آنلاین نیاز پیدا کنند، از این رو سامانه های آموزش های آنلاین به ابزار مورد نیاز برای پاسخگویی به دانش پذیران مجهز شده اند. تجربه ثابت کرده که دانش آموزان احساس کمتری نسبت به کمک با استفاده از یک سیستم الکترونیکی دارند.  از توسعه شخصی تا یک انتخاب نامحدود، تدریس آنلاین تنوع کافی برای سرویس دهی دارد.
حس مدرسه را القا نمی کند
اغلب زمانی که تحصیل محدود به حضور فیزیکی در کلاس نباشد، برای دانش آموزان راحت تر است. تدریس خصوصی به همه این امکان را می دهد تا صلاحیت های خود را در آرامش و زمان خصوصی خود و بدون هیچ عامل پرت کننده حواس پرورش دهند. دسترسی آسان و سیستم اشتراکی کلاسهای آنلاین به دانش آموزان کمک میکند که احساس راحتی داشته و یک تعامل غیر رسمی با مدرس خود داشته باشند.
سرویس های آموزش آنلاین یک تجربه مفید بوده و بازده زمانی بیشتری نسبت به کلاس های مدرسه یا موسسات آموزشی دارد همچنین به جای آنکه یک معلم بر چندین دانش آموز نظارت داشته باشد، دانش آموزان به سرعت مورد توجه یک مدرس خصوصی متخصص قرار می گیرند.
سرویس های آنلاین با کیفیت و مقرون به صرفه
مدرسین با صلاحیت و فوق‌العاده ای در سایت آقا اجازه به صورت ۲۴ ساعته برای دانش آموزان در دسترس هستند. اگر کسی تصمیم بگیرد که تدریس آنلاین را دنبال کند در حالی که شغل اصلی خود را ادامه دهد، می‌تواند خدمات آموزش آنلاین را انتخاب کند. هزینه دوره‌های آنلاین، مقرون به صرفه بوده و همچنین زمان و هزینه حمل و نقل ذخیره می‌شود. بسیاری از وب سایت‌ها از طریق انتخاب بسته برای تعداد بیشتری از ماه‌ ها و یا موضوع، تخفیف های شگفت انگیزی را در خدمات آموزش آنلاین ارائه می‌کنند.
سازماندهی بهتر
گزارش‌ها نشان می‌دهند که آموزش آنلاین، بهره‌وری کلی معلمان را افزایش داده‌است، زیرا همه دوره‌ها به خوبی تنظیم‌ شده و مورد نیاز دانشپذیر هستند. زمانی که تدریس آنلاین با روش خاص انتخابی دانشپذیر ارائه می‌شود، بهتر است که از هر سو مدیریت اجتناب کنید. در اینجا معلم مجبور نیست تعداد دانشجویان حاضر در جلسه کلاس درس را زیاد نگه دارد، بنابراین حواس‌پرتی یا عدم تمرکز معلم به دانش آموز، مطلقا وجود ندارد.
نتیجه گیری
با اینترنتی شدن کارها ، صنعت آموزش شاهد تغییر بزرگی بود. مردم مجبور نیستند، بارها و بارها کتاب‌های غیر ضروری را حمل کنند. همه چیز به راحتی در این روزها به صورت آنلاین موجود است، و سازمان‌های آموزش الکترونیک نیز در محتوای خاص خود تخصص دارند.
 
 

کانال تلگرامی آقا اجازه