مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

دلایلی که معلمان مدرسه و مدرسین خصوصی باید با هم همکاری کنند

دلایلی که معلمان مدرسه و مدرسین خصوصی باید با هم همکاری کنند

 معلمان مدرسه در تحصیل دانش آموزان عاملی مهم هستند، اما مدرسین خصوصی نیز نقشی بزرگ در موفقیت دانش آموزان ایفا می‌کنند.  بین معلم مدرسه و مدرس خصوصی تفاوت هایی وجود دارد؛ معلم کسی است که آموزش روزمره را معمولا در مدرسه یا مکان رسمی آموزش انجام می‌دهد ، در حالی که مدرس خصوصی کسی است که درس را به طور خصوصی ارائه می‌دهد و به دانش آموزانی که در یک موضوع درسی خاص دچار ضعف هستند یا قصد جلو افتادن از برنامه درسی را دارند کمک میکند .
در این مقاله ، چهار دلیل وجود دارد که چرا معلمان مدرسه و مدرسین خصوصی باید تلاش کنند با هم‌کار کنند .
۱. مدرسان خصوصی مکمل کار معلمان باشند
معلمان با داشتن برنامه زمانی برای انجام دادن تمام برنامه‌های درسی لازم در کلاس خود ، مواجه هستند و اغلب می‌توانند به طور خلاصه برخی موضوعات را پوشش دهند. با این حال، یک مدرس خصوصی وقت بیشتری خواهد داشت که به دانش آموزان و نیازهای آن‌ها اختصاص دهد. مدرسین خصوصی اغلب جایی را انتخاب می‌کنند که معلمان به طور سطحی از آن عبور میکنند و می‌توانند بر روی موضوعات به طور بسیار وسیع‌تر تمرکز کنند. اگر یک موضوع در کلاس درس باشد که دانش‌آموز به طور کامل درک نکرده است ، مدرس خصوصی می‌تواند جزییات بیشتری را برای یک دانش‌آموز توضیح دهد، و به آن‌ها زمان لازم برای درک کامل موضوع و بنابراین پیشرفت آنها ارائه می‌دهد.
۲ . بهبود توجه
یکی از بزرگ‌ترین فواید داشتن یک مدرس خصوصی، توجه فردی است که دانش آموزان به آن توجه می‌کنند. برای مثال دانش آموزان در یک کلاس سی و پنج نفره به سادگی نمی‌توانند به معلم خود توجه کنند. برای دانش آموزانی که ترس از سوال پرسیدن دارند ، وقت پرسیدن سوالات را ندارند یا نیاز به اطلاعات بیشتر برای کسب درکی بهتر از مطالب دارند ، مدرس خصوصی اغلب بهترین راه‌حل است. اگر مدرس خصوصی دانش خوبی از برنامه‌درسی تدریس شده در کلاس داشته و تجربه کافی برای تدریس آن را داشته باشد ، این می‌تواند یک تفاوت بزرگ در یادگیری و درک دانش آموز از درس داشته باشد. یک مدرس خصوصی با همکاری معلم مدرسه میتواند راهنمایی ها و حمایت های موثری را به دانش آموز ارائه داده و به آنها در پیشرفت بیشتر کمک کند.
۳. تلاش برای هدفی مشترک
وقتی نوبت تحصیل کودک می‌رسد ، شکی نیست که اگر والدین، معلم و مدرس خصوصی با یکدیگر همکاری کنند، دانش آموز را تشویق خواهند کرد که به مراتب به موفقیت بیشتری نسبت به زمانی که هیچگونه همکاری با یکدیگر نداشته باشند ، دست یابد. هدف نهایی برای هر سه طرف یکسان است؛ تا اطمینان حاصل شود که دانش آموز از حداکثر توان بالقوه خوداستفاده میکند. اگر معلم، مدرس خصوصی و پدر و مادر همه ارتباط با نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را مدیریت کنند، برنامه‌های درسی میتوانند خیلی بهتر در راستای برطرف کردن نیازهای دانش آموز تنظیم شوند و همچنین با ارتباط منظم بین سه طرف ، هدفی که به دنبال آن هستند بسیاردست یافتنی تر می شود.
۴. در راستای علاقه مندی دانش آموزان
تدریس خصوصی ، روشی عالی برای کمک به بهبود ضعف درسی دانش آموزان و بالا بردن اعتماد به نفس آنهاست. معلم مدرسه اغلب می تواند نقاط ضعف دانش آموز را تشخیص داده و با کمک مدرس خصوصی دانش آموزان را هدایت و راهنمایی کند. اگر معلمان و مدرسین خصوصی با هم همکاری کنند می توانند مطالب لازم برای پیشرفت دانش آموز را با هم به اشتراک بگذارند ، و به وسیله آن میزان پیشرفت آنها را به طور دقیق تر بررسی کنند.
برای فرزند خود یک مدرس خصوصی بیابید
پیدا کردن یک مدرس خصوصی برای فرزندتان ، راهی هوشمندانه برای اطمینان از این است که فرزند شما در درسهای خود جلوتر است . یک مدرس خصوصی خوب ، یک رابطه درست را با فرزند شما ایجاد کرده و به او برای بالا بردن اعتماد به نفسش کمک میکند. با اطمینان از اینکه مدرس خصوصی در هر درسی که فرزند شما ممکن است در آن سوال و ضعف بیشتری داشته باشد، به روز است ، شاهد پیشرفت بیشتر و سریع تر در آموزش فرزندتان و همچنین قادر بودن او به استفاده از پتانسیل کامل خود خواهید بود.
شما با استفاده از سایت آقا اجازه ، میتوانید به راحتی  یک مدرس خصوصی خوب و مجرب برای فرزندتان پیدا کنید .
 
 
 
 
 

کانال تلگرامی آقا اجازه