مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

آیا فرزند شما برای پرسش سوالات خود بیش از حد خجالتی است ؟ تدریس آنلاین پاسخ این سوال است.

آیا فرزند شما برای پرسش سوالات خود بیش از حد خجالتی است ؟ تدریس آنلاین پاسخ این سوال است.

آیا فرزند شما برای پرسش سوالاتش در کلاس ریاضی،  بیش از حد خجالتی است ؟ آیا او از دروس خود عقب افتاده زیرا کسی بصورت شخصی به او کمک نمیکند ؟ تدریس خصوصی آنلاین، یک پلت فرم است که باعث بهبود درک مفاهیم اصلی، بهبود نمرات و افزایش اعتماد به نفس، بطور همزمان می شود. در این مقاله شما خواهید دانست که چطور یک معلم ریاضی آنلاین می‌تواند موفقیت فرزند شما را افزایش دهد.
افزایش اعتماد به نفس دانش آموز
یادگیری مفاهیم اولیه درس ریاضی برای همه آسان نیست، به خصوص برای دانش آموزان خجالتی. یادگیری نیازمند تمرین و پرسش است و اگر دانش آموزانی که درگیر این مشکل هستند، سوالشان را نپرسند فرصت یادگیری درس را از دست می دهند.
تدریس آنلاین، زمان لازم به دانش آموزان برای تمرین و بهبود اعتماد به نفسشان چه در کلاس و چه در اجتماع را میدهد.  برای افزایش سطح دانش و همچنین برای ایجاد مهارتهای لازم برای افزایش اعتماد به نفس نیاز به تمرین فراوان است . اگر فرزند شما در کلاس هیچ سوال درسی ای نمیپرسد میتواند به دلیل موارد زیر باشد :
* فکر میکند که او تنها کسی که درباره آن موضوع سوال دارد
* نمیداند چطور سوال خود را بیان کند
* همزمان چند سوال در ذهن خود داشته و مطمئن نیست کدامیک را ابتدا بپرسد
* ممکن است ترس از آن داشته باشد که دانش آموزان دیگر او را به خاطر این سوال سرزنش کرده و مورد خنده و تمسخر قرار گیرد
با کمک یک مدرس خصوصی، فرزند شما قدرت پرسش سوالات خود را پیدا خواهد کرد و یاد میگیرد که چطور سوالات خود را مطرح کند تا پاسخ درستی دریافت کند، و همچنین فرصت این را خواهد داشت که سوالات بیشتری برای روشن تر شدن موضوع و مفاهیم درس بپرسد.
تدریس به صورت تعاملی
آموزش ریاضی به صورت آنلاین، طوری طراحی شده است که کمک به برطرف کردن نیاز های تحصیلی دانش آموزان میکند. بدون وجود هیچگونه مزاحمت از سوی دیگر دانش آموزان کلاس، فرزند شما میتواند بدون آنکه از مسیر درس خارج شود و یا به خاطر مورد تمسخر قرار گرفتن دچار اضطراب شود، بر روی یادگیری خود تمرکز کند. تدریس آنلاین یک مدرس واجد شرایط و مجرب را به خانه شما می آورد بدون آنکه نیاز به جابجایی یا هزینه رفت و آمد باشد. از آنجاییکه تدریس به صورت آنلاین انجام میشود، مدرس میتواند نسبت به برنامه روزانه فرزند شما قابل انعطاف باشد و بنابراین آنها قادر خواهند بود که که کلاس های خود را بر اساس زمان مناسب برای خود تنظیم کنند. و بر خلاف تدریس خصوصی حضوری، مدرسین آنلاین میتوانند جلسات آموزشی خود را ضبط کرده و هر زمانی که مایل بودند درس را مرور کنند.
 افزایش نمرات
 افزایش نمرات دانش آموزان، سبب بالا رفتن اعتماد به نفس آنها میشود. مدرسین خصوصی آنلاین، راهکار ها را به علت تمرکز بر روی مشکل درسی، برای دانش آموز شخصی سازی میکنند و اصطلاحات و لغات مورد نیاز برای پرسیدن سوالات درسی را به آنها آموزش میدهند. هر چه دانش آموز با مفاهیم ریاضی بیشتر آشنا می شود، اعتماد به نفس بیشتری برای انجام تکالیف درسی، عملکرد بهتر درآزمون و بهبود نمرات ، پیدا میکند. تدریس خصوصی به علاوه ارائه آنلاین، مساوی است با نمرات نهایی ریاضی فرزند شما. با دوره های آموزش آنلاین خصوصی به فرزند خود کمک کنید که تجربیات و اعتماد به نفس لازم خود را بدست آورد.
 

کانال تلگرامی آقا اجازه