مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

بهترین اساتید برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

بهترین اساتید برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

 

 

تدریس خصوصی انگلیسی

 

چطور یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب پیدا کنم؟

پیدا کردن یک معلم خوب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای زبان آموزان گاها با چالش های زیادی همراه بوده است. خیلی ها تجربه سال­ها کلاس زبان رفتن دارند ولی احساس می­کنند در دانش سطح زبان­شان تغییری حاصل نشده است یا بعد از سال ها پیشرفت کمی کردند و انتظاراتشان برآورده نشده است. در این مقاله می­خواهیم در مورد ذهنیت اشتباهی که در مورد یادگیری زبان در ذهن اکثر مردم شکل گرفته صحبت کنیم و ویژگی­های یک معلم خوب را بیان کنیم.

یک اشتباه رایج در مورد یادگیری زبان تعیین کردن وقت و زمان است! برخی موسسه ها تبلیغاتی می­کنند از این قبیل یادگیری زبان در 6 ماه در هر سطح زبانی که هستید!!! گول همچین تبلیغاتی را نخورید. برخی از موسسات معتبر و رسمی هم ممکنه کلاس های دو ساله یا یک ساله را مطابق با سطح زبان شما، تعیین کنند. اما هیچ موسسه، معلم زبان و شخص دیگری نمی­تواند بگوید که برای اینکه شما در چه بازه ­ایی می­توانید زبان یاد بگیرید را تعیین کند و تمام این بازه­ ها یک حد و حدود عمومی است که از شخصی تا شخص دیگر بسیار متفاوت است.

تعیین هدف از یادگیری

باید هدف­تان را از یادگیری برای خودتان مشخص کنید. آیا قصد دارید برای ارتباطات بهتر بین المللی، مهاجرت، امتحان آیلتس یا تافل و... زبان انگلیسی یاد بگیرید؟ تعیین هدف به شما در پیدا کردن یک مدرس خوب کمک شایانی می­کند. برخی می­گویند می­خواهیم مکالمه خود را تقویت کنیم و علاقه ­ایی به یادگیری گرامر نداریم. در بسیاری از تبلیغات هم این عنوان را می­بینیم:"یادگیری زبان انگلیسی بدون گرامر" گول همچین تبلیغاتی را نخورید و اگر معلمی گفت من به شما زبان انگلیسی را بدون گرامر یاد می­دهم، فراموشش کنید. گرامر بخش جدایی ناپذیر زبان است. به طور مثال می­گویند شما می­دانید ماضی بعید در زبان فارسی چیست؟ و به شما می­خواهند بقبولانند که یادگیری آن در زبان انگلیسی ضروری نیست، برخی لحظه ایی ممکن است تصور کنند من دستور زبان فارسی تمام ساختارها را هم نمی­دانم؟! پس حتما ضروری نیست. اما فراموش نکنید در زبان فارسی شما یاد گرفته اید بدون آنکه از زمان فعل آگاه باشید به درستی از آن استفاده کنید و این در شما نهادینه شده است.

یکی از ویژگی­های یک معلم خوب این است که به شما کمک کند هر ساختار در ذهن­تان نهادینه شود؛ چه زمان حال ساده،گذشته ساده و ... باشد. حالا هدف شما یادگیری زبان برای برقراری ارتباط باشد یا دادن یکی از امتحانات بین المللی زبان. آقااجازه تدریس خصوصی انگلیسی را آسان­ تر کرده است و شما در هرجای ایران باشید، می­توانید با استاد دلخواه­تان کلاس آنلاین زبان انگلیسی برگزار کنید.

 

یادگیری زبان انگلیسی

انتظارات معقولی از خود و اساتید داشته باشید.

برخی زبان آموزان می­خواهند در زمان کوتاهی تغییرات محسوسی داشته باشند. مثلا زبان آموزانی که حتی در سطح 5 آیلتس هستند و می­خواهند دو ماهه به نمره 7 آیلتس برسند و از معلم می­خواهند که این کار را برای شان ممکن کند!! باید در نظر بگیرید شما به زمان مطالعه بیشتری نیاز دارید و باید برای یادگیری زمان وقت بیشتری بگذارید. در این شرایط یک معلم خوب به شما کمک می کند که این اتفاق ممکن و در زمان سریع­تری برای شما اتفاق بیفتد.

معلمی که به شما در کنار تدریس collocation (کلمات و عباراتی که همراه هم باید بیایند) را آموزش می­دهد؛ یک معلم خصوصی انگلیسی خوب است که به شما کمک می­کند زبان انگلیسی را حرفه­ ایی تر و اصولی تر یاد بگیرید. شما در هر سطحی هستید باید به انگلیسی صحبت کنید و معلمی که در کلاس شروع به توضیح دادن به فارسی می­کند را نپذیرید. شما باید در کلاس انگلیسی صحبت کنید. حتی اگر برای شما سخت است، تمام تلاش­تان را کنید. معلم از این طریق اشتباهات شما را تصحیح خواهد کرد و این گونه بهتر از پیش یاد خواهید گرفت. از اشتباه کردن نترسید، یک معلم خوب به شما یاد می­دهد چطور از اشتباهاتتان یاد بگیرید.

 

تدریس زبان انگلیسی

 

ویژگی­های یک استاد خوب زبان

ü    تسلط و دانش کافی: یک استاد خوب علاوه بر دانش لازم، از قدرت بیان خوبی برخوردار است و به خوبی می­تواند با گفتارش دانش خود را به دانش آموز منتقل کند.

ü     بیان اشتباهات دانش آموز: برخی موارد افراد اشتباهات رایجی دارند که مدام آن­ها را تکرار می­کنند. یک معلم زبان خوب ایرادات زبان آموزان را مطرح و تصحیح می­کنند.

ü    تکالیف مناسب برای ارتقای هر مهارت: برای افزایش هر مهارت شما باید تمرینات مخصوص و متفاوتی را انجام دهید. به طور مثال اگر می­خواهید لغات جدید را بهتر یاد بگیرید باید جمله بنویسید. برای افزایش مهارت رایتینگ باید بیشتر داستان بخوانید و بنویسید. مهارت شنوایی نیاز به شنیدن کافی پادکست، موسیقی و... دارد. یک معلم خوب متناسب با نقاط ضعف شما، شما را راهنمایی می­کند که چطور مهارت­هایتان را تقویت کنید.

ü    لهجه و تلفظ صحیح: در کلاس شما به زبان انگلیسی صحبت می­کنید و اولین راه ارتباطی شما با معلم­تان و انگلیسی زبانان گفتاری است. از این­رو تلفظ صحیح یک کلمه کمک می­کند که صحبت­های شما قابل فهم و درک باشد. به عبارتی مهم­ترین ویژگی یک معلم خوب نحوه صحیح تلفظ هر کلمه و جمله است.

ویژگی­های گفته شده به طور کلی باید در یک مدرس انگلیسی وجود داشته باشد و شما بعد از یک تا سه جلسه می توانید توانایی یک معلم را دریابید. با دقت کافی می­توانید معلم کارآزموده را پیدا کنید و از این طریق در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

یادگیری زبان انگلیسی از پایه تا حرفه­ایی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

 تدریس خصوصی به صورت آنلاین یا حضوری است که به شما در رسیدن به سطح مورد نظر کمک خواهد کرد. دانستن سابقه و نحوه تدریس معلم به شما کمک می­کند که معلم خود را با اطمینان خاطر بیشتری پیدا کنید. تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایت آقا اجازه توسط اساتید مجرب و باتجربه ارائه می­شود که شما می­توانید با مراجعه به پروفایل اساتید از نحوه تدریس (آنلاین یا حضوری)، سوابق کاری و ... اطلاعات لازم را کسب کنید و دبیر خصوصی مورد نظر خود را بیابید. تدریس آنلاین در پلتفرم LMS برگزار می­شود که یک پلتفرم حرفه ­ایی برای آموزش غیرحضوری است.

وب سایت آقا اجازه بهترین اساتید را برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی ریاضی استخدام کرده است.

کانال تلگرامی آقا اجازه