مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

نکاتی برای مدیریت زمان در کلاس های آنلاین

نکاتی برای مدیریت زمان در کلاس های آنلاین

یکی از مزیت‌های استفاده از کلاس های آنلاین، انعطاف‌پذیری زمانی آن برای دانش آموزان است که کلاسهای خود را در هر زمان و هر مکانی که دوست دارند برگزار کنند. با این حال، به دلیل وجود نیازهای روزمره زندگی ممکن است برای برخی از دانش آموزان دشوار باشد تا با آموزش آنلاین خود را تطبیق دهند. بهره بردن از کلاسهای آنلاین نیازمند نظم، تعهد، و برنامه‌ریزی است. اینها ویژگی‌هایی هستند که هر دانش‌آموز موفقی باید داشته باشد. با این وجود، تنها دانش آموزانی که توانایی برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت زمان را دارند می‌توانند در مدرسه و خارج از کلاس به موفقیت دست یابند.
نیاز به برنامه مطالعاتی
 انعطاف‌پذیری یکی از عوامل پیشتاز در رشد تدریس آنلاین است. با این حال، برخی از دانشجویان ممکن است اغلب در جلسات آموزشی خود به چند دلیل حاضر نشوند؛که مهم‌ترین دلیل آن، فقدان یک برنامه تحصیلی است. همه دانش آموزان به یک برنامه تحصیلی منظم نیاز دارند، که توسط عملکرد و ابزارهایی چون تقویم آموزشی فراهم می‌شود. دانش آموزان باید زمان‌هایی را برای مطالعه برای هر کلاس اختصاص دهند و به این برنامه پایبند بمانند. اگر دانش آموزان بتوانند زمان مطالعه برنامه‌ریزی‌شده خود را درست مانند جلسات واقعی کلاس درس در نظر بگیرند، شانس موفقیت تحصیلی آن‌ها بسیار بیشتر خواهد شد. استفاده از تقویم مطالعاتی به دانش آموزان کمک می‌کند تا بیشترین استفاده را از جلسات آموزشی ببرند و بدون اینکه از کلاس عقب بیفتند، دوره‌های مختلفی را اداره کنند.
بررسی روزانه
به طور روزانه، دانش آموزان باید وسایل الکترونیکی مختلف خود را بررسی کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه ی آنها به خوبی کار می‌کنند. چنین تلاشی سازمان‌یافته به دانش آموزان کمک خواهد کرد تا فعالیت‌های خود را در صورتی که مشکلات فنی وجود داشته باشند، برنامه‌ریزی نمایند. این نوع روتین، ریتمی را ارایه می‌دهد که به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا طبق برنامه خود پیش بروند و مهم‌تر از همه، با هر گونه عاملی برای به تعویق افتادن آن مقابله کند. بررسی روزانه نباید محدود به آموزش آنلاین شود؛ دانش آموزان خوب افرادی هستند که زمان خود را به طور موثر و کارآمد مدیریت می کنند.
آقا اجازه یک موسسه آموزش آنلاین پیشرو در ایران است که یک تجربه یادگیری بسیار موثر ارائه می دهد.
 

کانال تلگرامی آقا اجازه