مشاوره و پشتیبانی

بهترین روش برای پیدا کردن استاد خصوصی زبان آلمانی چیست؟

بهترین روش برای پیدا کردن استاد خصوصی زبان آلمانی چیست؟

 

 

اهمیت زبان آلمانی و پیدا کردن استاد خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از زبان های زنده و مهم اروپاست که علاوه بر کشور آلمان در کشورهایی نظیر اتریش، سویس و بخشی از ایتالیا و لیختن اشتاین رواج دارد. همچنین زبان آلمانی یکی از زبان های رسمی در کشورهای لوکزامبورگ و لهستان است. در حال حاضر شاید پیدا کردن استاد خصوصی زبان آلمانی یکی از دغدغه های بعضی از خانواده های ایرانی باشد. تا سالیان اخیر شاید رواج تدریس این زبان محبوب اروپایی در ایران بسیار کم بود، اما خوشبختانه در چند سال گذشته اوضاع بهتر شده است و خانواده ها می توانند با آگاهی و اطلاع لازم بهترین مدرس زبان آلمانی  را برای فرزندانشان پیدا کنند. همچنین باید بگوییم که تا یک دهه گذشته اهمیت و لزوم یادگیری زبان آلمانی نزد بسیاری از خانواده های ایرانی کمرنگ و ناشناخته بود ولی خوشبختانه با آگاهی های لازم بسیاری به اهمیت یادگیری این زبان پی برده اند. و پیش بینی می شود که این اوضاع رو به بهبودی نیز برود. چرا که همچنان خیلی ها هستند که در رابطه یادگیری زبان های خارجی به زبان های انگلیسی یا فرانسوی بسنده می کنند. امروزه پیدا کردن استاد خصوصی زبان آلمانی برای خانواده هایی که می خواهند فرزندشان این زبان را بیاموزد، یک مسئله مهم و غیر قابل انکار است. استاد خصوصی زبان آلمانی باید با اشراف کامل به این زبان و داشتن دانش و علم کافی برای انتقال مفاهیم بتواند در بازه زمانی مشخص بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. به همین دلیل انتخاب استاد خصوصی زبان آلمانی برای خانواده ها کمی سخت خواهد بود. آنها باید کسی را انتخاب کنند که در وهله اول از توانایی و دانش او اطمینان کامل کسب کرده باشند و در مرحله بعد از پس هزینه تدریس او نیز بر بیایند. درست یا غلط یکی از مهم ترین مسائل پیرامون یادگیری زبان آلمانی برای خانواده ها مسئله هزینه تدریس خصوصی است و چه بسا بسیاری به خاطر همین موضوع بی خیال یادگیری این زبان می شوند.


پیدا کردن استاد خصوصی زبان آلمانی

تدریس خصوصی زبان آلمانی یا آموزشگاه، کدامیک بهتر است؟

اولین نکته اینکه آموزشگاه هایی که زبان آلمانی تدریس کنند شاید اندک باشند. و به همین دلیل پیدا کردن یک آموزشگاه خوب به خصوص در شهرهای کوچک تر بسیار سخت است. از طرفی در نگاه اول شاید تدریس خصوصی زبان آلمانی کمی پر هزینه تمام شود ولی با این حال گزینه بهتر مدرس خصوصی زبان آلمانی است. در تدریس خصوصی تمرکز استاد و البته زبان آموز چند برابر می شود و همین منجر به تدریس و یادگیری بهتر می شود. از آنجا که به نظر خیلی از زبان شناسان زبان آلمانی در مقایسه با زبان هایی مثل انگلیسی و فرانسوی سخت تر است پس مسئله آموزش این زبان از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید بسیاری از استادان زبان آلمانی با گرفتن هزینه های زیاد و برگزاری ترم ها و دروره های نسبتا طولانی نتوانند خواسته و انتظار خانواده ها را برآورده کنند. بنابراین کسی که قصد دارد زبان آلمانی بیاموزد در مرحله اول باید به دنبال یک استاد عالی و کاربلد باشد. شاید بتوان گفت که انتخاب یک استاد عالی در این زمینه از علاقه و استعداد زبان آموز نیز مهم تر باشد، چرا که این استاد است که بذر علاقه و یادگیری را در قلب زبان آموز می کارد. امروزه با توجه به موسسات و آموزشگاه های مختلف و همچنین تعدد معلم خصوصی زبان آلمانی شاید انتخاب یک مدرس خصوصی سخت به نظر بیاید، اما در این مقاله می خواهیم یک راه مطمئن به شما معرفی کنیم.


تدریس خصوصی زبان آلمانی

با آقا اجازه، مدرس خصوصی خود را پیدا کنید

همانطور که گفتیم شاید در نگاه اول پیدا کردن استاد خصوصی زبان آلمانی کمی سخت به نظر بیاید اما آقا اجازه یک راه مطمئن برای این مقوله است. آقا اجازه در واقع مرجعی برای معرفی معلم و استاد خصوصی در کشور است. گستردگی و تنوع استادان و مدرسین آقا اجازه این فرصت را به زبان آموزان و حتی دانش آموزان می دهد تا با خیال راحت و با توجه به شرایط موجود بهترین استاد خصوصی را انتخاب کنند. آقا اجازه بزرگترین جامعه مدرسین و استادان خصوصی در کشور است که بیش از 5000 مدرس را دارا می باشد. آقا اجازه هدف خود را کمک به بهبودی تحصیل و آموزش همه دانشپذیران قرار داده است و می خواهد نقش موثری در زمینه تدریس خصوصی در سراسر کشور داشته باشد. شما می توانید به راحتی و با خیالی آسوده و همچنین با مقایسه استادان خصوصی زبان آلمانی، مدرس مورد نظر و مناسب خود را انتخاب و کار خود را با او آغاز کنید. از آنجا که زبان آلمانی یکی از زبان های زنده در اروپا و حتی در جهان است پس انتخاب یک استاد خصوصی بسیار حائز اهمیت است، آقا اجازه با وجود مجرب ترین و با دانش ترین مدرسان فرصتی فراهم آورده است تا زبان آموزان مشکلی در رابطه با انتخاب مدرس نداشته باشند. همچنین یکی دیگر از مزیت ها و امتیازات آقا اجازه فراهم کردن فضای آموزش آنلاین و مجازی است و این امتیاز می تواند برای کسانی که دسترسی به کلاس های حضوری ندارند یا به هر دلیل دیگری آموزش آنلاین و مجازی را به آموزش حضوری ترجیح می دهند، یک فرصت خوب و قابل اعتماد باشد. شما در انتخاب کلاس حضوری و آنلاین مختار هستید و می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

برای انتخاب مدرس زبان آلمانی در سامانه آقا اجازه ابتدا موضوع آموزش خود را وارد می کنید و پس از آن لیستی از استادان خصوصی زبان آلمانی سامانه آقا اجازه می آید و بعد شما می توانید با مشاهده مشخصات مدرس مانند قیمت و هزینه مدرس، نظرات، سابقه کاری استاد، تحصیلات استاد و افتخارات او و بررسی مدرسان مختلف با هم مدرس مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین یکی دیگر از مزیت های  آقا اجازه در دسترس بودن مدرسین آقا اجازه در سراسر کشور است.

سخن پایانی

زبان آلمانی یکی از زبان های زنده و پرکاربرد در سراسر جهان است که چند سالی می شود که در ایران نیز خانواده های بسیاری به یادگیری این زبان برای فرزندشان اهتمام می ورزند. آقا اجازه این فرصت را فراهم آورده است که کسانی که می خواهند زبان آلمانی بیاموزند با خیالی راحت به این سامانه مراجعه کنند و استاد خصوصی زبان آلمانی مناسب خود را انتخاب کنند.


آقا اجازه یک راه مطمئن برای انتخاب مدرس زبان آلمانی

کانال تلگرامی آقا اجازه