مشاوره و پشتیبانی

گزينش مدرس خصوصی در آقا اجازه به چه طريقی انجام می شود

گزينش مدرس خصوصی در آقا اجازه به چه طريقی انجام می شود

یکی از نگرانی های والدین در این روزها انتخاب و گزینش یک معلم خصوصی مجرب است.انتخاب معلم خصوصی که دارای ویژگی های اخلاقی و حرفه ای مناسب باشد اقدامی بسیار حائز اهمیت و سخت برای خانواده ها است. خانواده ها برای سپردن عزیزان خود به یک معلم خصوصی باید اعتماد کامل داشته باشند که فرزنداشان هم از نظر علمی و هم از نظر اخلاقی پیشرفت داشته باشند. انتخاب معلم همانطور که در نوشتارهای قبل هم گفتیم برای خانواده ها سخت و مشکل است برای همین این امر آقا اجازه در این وادی مهم پا به عرصه گذاشته است و در این عرصه حساس به یاری خانواده ها شتافته است. در این آشفته بازار تدریس خصوصی که از حربه های مختلف در فضای مجازی برای کسب مشتری استفاده می شود و دروغ ها و وعده های بدون پشتوانه در این بازار بسیار دیده می شود و متاسفانه برخی از مردم به علت نبودن یک فضای معتمد برای مراجعه فریب این شعارها را می خورند و نه تنها فرزندانشان به نتایج مطلوب نمی رسد بلکه دچار افت تحصیلی و زدگی از درس هم می شوند. آقا اجازه در این بازار مدعیان وارد عرصه شده است و به کمک والدین محترم شتافته است و برای اعتماد سازی مدرسان مجرب را با گذراندن از فیلتر های مختلف جذب و آنها را به خانواده ها معرفی می کند. در این نوشتار برای اعتماد سازی والدین و دانش آموزان محترم شیوه های جذب و معرفی معلمان خصوصی آقا اجازه را به طور مختصر با آنها در میان می گذاریم.

مراحل انتخاب مدرسان در آقا اجازه


1- مراجعه اساتید به سایت و ثبت نام
مدرسان از تمامی نقاط ایران می توانند با ورود به سایت آقا اجازه به قسمت اساتید وارده شده و مشخصات خود را به طور کامل وارد می نمایند.

2- ارسال رزومه کاری و مدارک تحصیلی
پس از ثبت نامه در سایت مدارک و افتخارات خود را برای ما ارسال می کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

3- بررسی روزمه کاری در هیئت گزینش آقا اجازه
آقا اجازه پس از دریافت رزومه کاری اساتید آنها را راستی آزمایی و استعلام می کند و پس از تایید مدرسان را برای مصاحبه علمی و اخلاقی دعوت می کند.

4- مصاحبه با مدرسان
آقا اجازه برای انتخاب بهترین ها با مدرسانی که علاقه به همکاری با این استارت آپ را دارند دعوت کرده و با آنها مصاحبه علمی و اخلاقی انجام می دهد تا از صلاحیت علمی و اخلاقی مدرسان اعتماد کامل پیدا کند و بهترین ها را جذب خود کند.

4- آغاز به کار و معرفی به دانش آموزان
پس از مصاحبه و براساس مدارک مدرس آقا اجازه یک امتیاز اولیه به مدرسان اعطا می کند و مدرس با این امتیاز اولیه به دانش آموزان معرفی می شود و می تواند کار خود را آغاز کند.

5- نظارت بر شیوه های کاری مدرسان
آقا اجازه با توجه به حساسیت والدین محترم نسبت به درس فرزندانشان به طور مستمر بر کار و شیوه های تدریس مدرسان نظارت دارد و براساس آن به مدرسان امتیاز می دهد و هرچه این امتیاز بیشتر باشد مراجعات بیشتری به مدرس خواهد شد.


گفتنی است درصورت نارضایتی دانش آموز و والدین آنها آقا اجازه امتیاز زیادی را از مدرس کم می کند و به صورت جدی نارضایتی دانش آموز را پیگیری می کند و این گونه نیست که صرفا معلم و شاگرد را بهم معرفی کند بلکه در همه سطوح بر کار مدرسان نظارت دارد
والدین و دانش آموزان پس از ورود به سایت دو مرحله تایید دارند اول تایید اولیه است که دانش آموز معلم انتخاب می کند. پس از انتخاب اولیه مدرس و تایید از طرف ایشان؛ مدرس با دانش آموز یا والدین دانش آموز تماس می گیرد و نحوه آموزش را معرفی می کند و پس از آنکه والدین یا دانش آموزان درباره آموزش توجیه شدند تایید نهایی را انتخاب می کنند و کلاس ها براساس برنامه ریزی انجام شده شروع می شود. طبیعی است هرچه تعداد تایید های نهایی مدرسان بیشتر باشد قطعا با مراجعه کنندگان بیشتر مواجه می شوند.
نکته بسیار حائز اهمیت برای مدرسان این است که در قیمت گذاری های خود و توضیحاتی که به دانش آموزان می دهند کمال دقت را داشته باشند چون اگر در این مرحله دقت نداشته باشند و دانش آموز و والدین آنها توجیه و قانع نشوند قطعا مدرس نمی تواند تایید نهایی را از دانش اموز یا والدین آنها داشته باشد که همین باعث نمره منفی برای مدرس خواهد شد.
آقا اجازه تلاش دارد تا با داشتن یک تیم حرفه ای منافع دانش آموز و مدرسان را همزمان تامین بکند یا به قول سیاستمداران یک فعالیت برد برد برای دو طرف به وجود بیاید تا هم دانش آموزان بتوانند به اساتید مجرب دسترسی داشته باشند و هم مدرسان می توانند با عضویت در آقا اجازه یک شغل پایدار و همیشگی در دسترس داشته باشند و نگرانی بابت دریافت حق الزحمه خود نداشته باشند و آقا اجازه منافع هر دو طرف این قرارداد را تامین می کند و صرفا دو طرف همه تمرکز خود را تنها برای کسب دانش و انتقال دانش متمرکز کنند.

کانال تلگرامی آقا اجازه