مشاوره و پشتیبانی

هنگام انتخاب مدرس آنلاین باید به دنبال چه چیزهایی باشید ؟

هنگام انتخاب مدرس آنلاین باید به دنبال چه چیزهایی باشید ؟

از آنجا که این روزها به دلیل تعطیلی مدارس دانش آموزان بیشتری به مدرسین آنلاین مراجعه میکنند، ما در آقا اجازه لازم دیدیم برخی نکات را در مورد نحوه یافتن مدرس آنلاین برای راحت شدن انتخاب شما به اشتراک بگذاریم.
در گستره وسیعی از موضوعات آموزشی هزاران مدرس آنلاین وجود دارند که پیدا کردن گزینه مناسب برای شما و فرزندتان می‌تواند سخت باشد. با این حال، چند نکته وجود دارد که شما می‌توانید زمانی که می‌خواهید یک معلم آنلاین پیدا کنید، در نظر بگیرید.

هزینه آموزش مدرس چقدر است؟                  
بسیاری از خانواده‌ها در حال حاضر از نظر مالی دچار مشکل هستند، و بنابراین شما ممکن است بودجه زیادی برای خرج کردن آن‌ها برای آموزش آنلاین نداشته باشید. برخی مدرسین هزینه بیشتر برای موضوعات تخصصی تر دارند. این بدان معناست که مهم است زمانتان را صرف فکر کردن درباره بودجه خود کنید، و اینکه چقدر حاضرید پول خود را صرف یک مدرس آنلاین کنید.
زمانی که شما یک مقدار در ذهن داشته باشید، می‌توانید مدرسین را با توجه به کسانی که متناسب با بودجه شما هستند، فیلتر کنید. این راهی خوب برای محدود کردن گزینه های پیش روی شماست. همچنین به این معنی است که شما می‌دانید که می‌توانید از عهده مخارج هر یک از مدرسین بر آمده و از جزییات هزینه ها مطلع شوید.
 
تجربه مدرس چه قدر است ؟  
دو نوع مختلف از سطوح تجربه وجود دارد که شما باید در یک مدرس آنلاین به آن نگاه کنید.

اول :چه مدت مدرس بوده‌اند
این یک مورد واقعا مهم است. هرچه یک مدرس تجربه بیشتری در آموزش و تدریس داشته باشد، بهتر میتواند مفاهیم را توضیح داده و ارتباط بهتری با فرزند شما برقرار کند. تجربه حتی از این هم مهم‌تر است که فرزند شما نیازهای آموزشی ویژه‌ای دارد که باید آن‌ها را مرتفع کند.

دوم: رزومه و سوابق تدریس
در سطوح پایین‌تر، مانند اطلاعات اولیه، دانش خاص به اندازه موضوع مهم نیست. اما با استاندارد آموزشی کشور، سطح مدرسین آنلاین باید دانش عمیق تری از موضوعی که تدریس می‌کنند داشته باشند.
خوشبختانه، اغلب مدرسین آنلاین در سایت آقا اجازه رزومه خود را در قسمت پروفایلشان ارائه می‌کنند، پس مطمئن شوید که پروفایل آن‌ها را به طور کامل مطالعه کرده باشید. اگر هنوز سوال دارید، فقط به آن‌ها پیغام بدهید و بپرسید.

لیست مدرسین آنلاین

آیا نظرات دانشپذیران دیگر در مورد مدرس مورد نظر مثبت است ؟
یکی از موثر ترین بخش‌های پروفایل مدرس، بخش نظرات است. در پروفایل مدرس می‌توانید ببینید که آیا دانشپذیران و والدین دیگر تجربه مثبتی با مدرس آنلاین داشته‌اند یا خیر.
این راهی درست برای این است که ببینید که آیا این مدرس برای شما مناسب است یا نه. به یاد داشته باشید که همیشه ملاک شما نباید امتیاز میانگین باشد. یک نظر ۵ ستاره ممکن است بهتر از میانگین ۴ ستاره باشد. اما اگر مدرس با چهار ستاره ۱۰ نظر داشته باشد، پس شاید دلیلی وجود داشته باشد که باعث محبوبیت بیشتر آن مدرس شده است. همچنین شایان‌ ذکر است که افرادی که تجربه بسیار مثبت یا منفی داشته‌اند، اغلب مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در نتیجه بهتر است بدانیم که ممکن است همه این نظرات دقیق و صحیح نباشند.

واکنش مدرسین نسبت به سوال از او چقدر موثر است؟
توصیه می‌کنیم قبل از رزرو کردن اولین درس خود، کمی وقت صرف آشنا شدن با مدرس آنلاین خود کنید. در واقع سوال پرسیدن از مدرسین آنلاین در سایت آقا اجازه بسیار آسان است. در این مورد، می توانید میزان پاسخگویی معلم را بسنجید. چقدر طول می‌کشد تا به پیغام‌های شما پاسخ دهند؟ آیا پاسخ‌های آن‌ها کوتاه است یا مشتاق هستند که با جزییات بیشتری پاسخ دهند؟
سرعت پاسخگویی مدرس به درخواست ها واقعا موضوع بسیار مهمی است، مخصوصا در مواقعی که نیاز به برنامه ریزی مجدد برای یک درس دارید، یا دانشپذیر سوالی درباره موضوعات درسی اش دارد.
کافی است به پروفایل مدرس بروید و خواهید دید که به طور متوسط چقدر طول می‌کشد تا آن‌ مدرس به درخواست ‌ها پاسخ دهد.

دانشپذیر شما چه نظری دارد
البته، گذشته از همه این ها، شما کسی نیستید که قرار است سر کلاس های آنلاین حضور پیدا کنید. این فرزند شماست که در تعامل نزدیک با مدرس آنلاین است، بنابراین بهتر است که حتما نظر فرزندتان را در باره ی معلمش جویا شوید. بگذارید آن‌ها فهرست مدرسین آنلاین را با شما نگاه کنند، و ببینید کدام مدرس را ترجیح می‌دهند.
اجازه دهید آن‌ها چند سوال از مدرسانی که دوست دارند بفرستند تا بتوانند با مدرس مد نظرشان ارتباط برقرار کنند.
 این مسئله همچنین به شما کمک می‌کند تا فزند خود را درگیر کرده و با فرآیند تدریس سر و کار داشته باشید، به این معنی که آن‌ها نسبت به درس‌های آنلاین خود امیدوار شده و احساس مسئولیت خواهند داشت.

آموزش آنلاین مزایای زیادی برای دانشپذیر دارد
نکته شگفت‌انگیز در مورد آموزش آنلاین این است که شما محدود به جغرافیا و مکان نیستید. دانشپذیر می‌تواند با یک مدرس در کشور دیگری کلاس بردارد.
ما این جا در آقا اجازه میتوانیم به شما کمک کنیم بااستفاده از پلتفرم ابتکاری ما، با امکان تماس‌های ویدئویی و وایت بردهای اشتراکی و مجموعه ای از امکانات دیگر طوری کلاس را برگزار کنید که گویی دانشپذیر و مدرس در یک اتاق هستند.
قبل از انتخاب مدرستان همه ی جوانب را ارزیابی کنید تا فرزندان بتواند بهترین بهره وری را از کلاس آنلاین خود داشته باشد.

کانال تلگرامی آقا اجازه