مشاوره و پشتیبانی
نسخه جدید آقااجازه بصورت آزمایشی هم اکنون در دسترس می باشد

ورود به نسخه جدید

چرا باید به فکر گرفتن مدرس خصوصی برای فرزندتان باشید

چرا باید به فکر گرفتن مدرس خصوصی برای فرزندتان باشید

بین دروس اصلی، فعالیت های فوق برنامه و زندگی خانوادگی شلوغ، داشتن یک مدرس خصوصی می تواند به تمام دانش آموزان در هر سن و توانایی ای کمک کند. شاید شما این سوال را از خودتان پرسیده باشید که چطور یک تجربه تحصیلی لذت بخش برای فرزندتان فراهم کنید. این پنج نشانه می تواند به شما کمک کند که تصمیم بگیرید آیا زمان آن رسیده که برای فرزند خود یک مدرس خصوصی بگیرید یا نه.

۱. نمرات درسی پایین
چه شما متوجه یک لغزش در نمرات فرزند خود شده باشید و یا فقط باور داشته باشید که فرزندنتان می‌تواند در درسی بهتر عمل کند، مدرس خصوصی می‌تواند مشارکت ارزشمندی در رساندن فرزند شما به هدف خود داشته باشد. یک معلم خصوصی خوب می‌تواند نقاط قوت فرزندتان را پر رنگ و نقاط ضعف را شناسایی کرده و در بهبود آن کمک کند .  

۲. کمبود یا عدم اعتماد به نفس
اعتماد به نفس پایین، می‌تواند بر روی کارنامه نهایی فرزند شما تاثیر بگذارد. تغییرات در اعتماد به نفس دانش آموزان اغلب توسط وجود مشکلات یادگیری در کلاس درس ایجاد می‌شوند. متاسفانه، این می‌تواند اثر دومینو ای داشته باشد که منجر به اضطراب در انجام تست‌ها، تکالیف، و حضور دانش آموز در کلاس شود. مدرس خصوصی می‌تواند فورا ضعف های مهارتی دانش آموز را تشخیص دهد و با فرزندتان تمرین کند تا آن‌ها را اصلاح کند. یکی از بهترین مزیت های آن، افزایش اعتماد به نفس دانش آموز است که در تمام زمینه های زندگی نمود پیدا خواهد کرد.

۳. ناتوانی در مدیریت زمان
به تعویق انداختن کار و تکالیف امری عادی است، اما اگر فرزند شما به طور مداوم از انجام تکالیفش اجتناب می‌کند، ممکن است نشان دهد که او در کار خود گیر افتاده یا نمی‌تواند از پس حجم کارهایش بر بیاید. مدرس خصوصی می‌تواند عادات مطالعه مثبت را به فرزندتان آموزش دهد تا به او در درک مطالب کمک کند .

۴ . تغییر در زندگی
یک شغل جدید، تولد یک نوزاد، یا یک حرکت جدید در زندگی ، ممکن است میزان کمک شما به فرزندتان را کاهش دهد. علاوه بر این، شما ممکن است متوجه شوید که بار تکالیف همانطور که فرزندتان از یک کلاس به کلاس دیگر می‌رود، افزایش می‌یابد. اگر نمی‌توانید به فرزند خود در پیشبرد برنامه های درسی اش کمک کنید، مدرس خصوصی می‌تواند به عنوان یک پشتیبان با ارزش عمل کند. بزرگ‌ترین مطالعه صورت گرفته در مورد مشارکت والدین در بعد درسی دانش آموزان، نشان می‌دهد که والدین می‌توانند تاثیر منفی ای بر روی دانش آموزان داشته باشند. به همین دلیل، استخدام یک مدرس آموزش‌دیده به جای تلاش برای کمک به موضوعاتی که با آن آشنا نیستید به مراتب نتیجه ی بهتری خواهد داشت.

۵ . تشخیص عدم توانایی در یادگیری
 اگر فرزندتان دچار ناتوانی در یادگیریست، ممکن است شما در تلاش برای درک چگونگی ایجاد تاثیر مثبت بر روی تمرکز و یادگیری او باشید. مدرسان خصوصی برای کمک به آموزش دیدن دانش آموزانی که ناتوانی های یادگیری دارند موثرهستند، آن‌ها می‌توانند جلسات تخصصی، با هدف کمک به دانش آموزان برای ایجاد عادت‌های مطالعه سالم و یادگیری به روشی که مناسب آن‌ها است را ارائه کنند. آخرین نشانه این است که نیاز فرزند شما به معلم خصوصی ممکن است ناشی از شهود شخصی شما باشد. اگر احساس می‌کنید که فرزند شما ممکن است در یادگیری در کلاس دچار مشکل باشد، اقدام سریع و اصلاحی بسیار حائز اهمیت است. مدرسین خصوصی اطمینان حاصل می‌کنند که نیازهای دانش آموزان در درس مربوطه برآورده خواهد شد.
 
 
 

کانال تلگرامی آقا اجازه